Miracle in Cell No.7

Geçenlerde bizimkilere dedim hadi şu üç filmin içinden birini seçin izleyelim. Seçenekler şunlardı;
- Always / Only you
- Pain
- Miracle in Cell No.7


( Miracle in Cell No.7 )

İlk ikisini daha önce izlediğim için ben son seçeneği tercih ediyordum tabii. Konusu da komedi gibi duruyordu. Trailerını izlettim. Güzel, komediymiş bu olsun dediler.
Aklım o sırada neredeydiyse Korelilerin komedi bir filmi bile drama bağlayacakları aklımdan uçup gitmiş. Biz bir güzel filmi izliyoruz hahaha hihihi modunda ilerliyor film, tabii bir yere kadar. - Spoi yapmamak adına sonrasını es geçiyorum, komediden drama bağladığını bilmeniz yeterli :P - Bu trailerı da çok beğendim filmi izledikten sonra çok daha anlamlı oluyor, en güzel yerlerini birleştirmişler ^^



Bazı yerlerde yapmayın, insanlık bu kadar mı ayaklar altına alınır dedirten, bence gayet gerçekçi bir senaryosu var. 
Mutlaka izlenmesi, izlettirilmesi gereken filmlerden biri oldu benim için. Oyunculuklar müthişti. Özellikle küçük kızın mimiklerine bayıldım, acayip tatlı bir çocuktu. İlerde bir Shin Min Ah bir Im So Jung olur gibime geliyor.

( Baksanıza şunun tatlılığına )

Filmle ilgili daha fazla şey söylemek istemiyorum beklentilerinizi yeterince arttırdığımı düşünüyorum çünkü ^^


Son olarak bu ay ve yıldızları çok sevdim. Nasıl yaptılarsa ben de istiyorum.
Puanım: 10/9
Ha unutmadan; İzleyin, izleyin, izleyin... 

Sevgiler...


3 yorum:

  1. merak ettim şimcik :D izlesem miiee :D pain nasıldı?? onu da çok merak ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O da güzeldi ama bu daha güzel :D Bence izlemelisin ama yalnız izlemen tavsiyemdir :D

      Sil
    2. zaten izlersem ya tek izlerim ya mirvo ile :D ablam yanaşmaz :D ağlaklık konusunda yalnız izle diyorsan merve benden sulu göz olduğundan sorun olmaz haha :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma