Okudum ~ İzledim Vol.1


kitap

Şehir kütüphanemizde çok fazla güncel kitap bulunmuyor olanlardan da aralarından seçiyorum her gittiğimde. Bu gittiğimde de baktım internet fenomeni Pucca'nın ilk kitabı vardı, hadi alayım dedim. Malum çok fazla konuşuldu, beğenildi vs ama ben pek beğenmedim. Bitiremedim bile. Çok fazla küfür kullanılmış ve olur olmadık bu kadar fazla küfür kullanılması kitabı bayağı kılmış bence. Tavsiyem değildir illa okuyacağım ben diyen varsa buyursun :P
okudum
Şahane Hatalar' ı da kışın duymuştum ismini. Epey eski bir kitapmış evet ama yeni duydum adını sanını napayım :P Kurgusu çok farklı gelmişti. Baştaki karakter sensin ve bölüm sonunda hangi kararı verirsen ona göre kitabın ilgili bölümüne geçiyorsun. Öğrendiğimden beri okumayı istiyorum bir türlü kısmet olmadı almak. Kitap bir şekilde geçen hafta elime geçti. Çok sevindim falan ama bu kitap da hüsran oldu benim için. İlk okuduğunuzda epey heyecanla başlıyorsunuz kitaba hangi kararı versem acaba diye bin takla attırdığı oluyor. İlk hayatınız max. yarım saat içinde bitiyor zaten, kitabın kalınlığına aldanmamak lazım yani. Ama seçiminizdeki karakter ölüp yeni bir hikayeye başlayayım dediğinizde sıkıntı oluyor. Sürekli yeni hayat yeni hayat cıvığı çıkıyor kitabın bir anlamı yok gibi geliyor. Her neyse okuyacak olan arkadaşlar varsa onların da hevesini kırmak istemem ama çok beklenti içinde olmazsanız belki daha fazla zevk alırsınız kitaptan ^^

İzlediğim filme gelecek olursak maalesef bir çocuk filmi :P

abd film
Bugün kardeşimin blogunda şu sayfada bahsettiği film izleme kutusundan (o teneke kutuya başka isim veremedim :P ) çektiği film The Secret of Moonacre / Ay Prensesi 'ydi. 20. dakikasında falan ne izliyorsun sen diye yanına gittim, dur hadi ben de izleyeyim diyip oturdum yanına. Evet ikimiz de çocuk filmi olarak nitelendirdik. Komşu çocuğu falan varsa iztlettirilebilecek bir film olmuş aklınızda olsun. ^^
Konusuna kısaca değineyim. Esas kızımız 13 yaşında annesi babası ölünce kırık dökük bir malikanede yaşayan amcasının yanına gidiyor. Buranın Ay Prensesi tarafından yüzyıllar önce lanetlendiğini lanetin bozulmasının da yalnızca gelecek yeni ay prensesinin yardımcı olacağını öğreniyor. Daha sonra fark ettiği bir dizi doğa üstü olayla kendisinin ay prensesi olduğunu öğrenip laneti bozmak için kolları sıvıyor. :) 



Trailerında da dikkat edin filmdeki kadın Hintli oyuncu Kareena Kapoor 'ı izliyormuşum hissi verdi sürekli :D Yüz hatlarını çok benzettim.


oyuncuhitli bayan oyuncu
    ( Nathasha McElhone )                                                                         ( Kareena Kapoor )


Eveet okudum ~ izledim vol. 1'den bu kadar. Yeni kitaplar okudukça, yeni filmler izledikçe yazmaya devam edeceğim inşallah. ^^ Sağlıcakla kalın efenim  
bye gif

4 yorum:

  1. bak beni fena heveslendiriyorsunuz şu film kutusu şeysineeee :D yapacağım ama tek başıma film izleme zamanım olur mu bilmiyorum :S bir filmi 2-3 seferde bitiririm herhald hehe

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman sen de mutlaka izlemek istediklerini falan yaz :) Hatta gel beraber hazırlayalım film listesini ^^

      Sil
    2. hıaa bugün hazırlıyım dedim film gelmiyo aklıma haha ablam da diyo ki kamera da izleyeceğimiz filmleri seçerik ele :Y

      Sil
    3. Mantıklı :D Bunu detaylı olarak mesajlaşalım bence ^^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tasarım:Sawako Kuronuma